Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 8-Б класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Ісаєнко С.Б.

Класний керівник використовує наступні дистанційні інструменти для навчання і спілкування з Учнями та Батьками: Viber, google-клас.

Українська мова:

&37, впр. 441,445;&38,впр.449,452

Української література: Прочитати повість Володимира Чемериса " Вітька +Галя, або Повість про перше кохання".

Англійська мова

Група 1.

Підручник Стр 80 -92

Правило : способи передачі майбутньої дії

https://youtu.be/05zOucVSLjQ

https://youtu.be/HRS6BU2ExMA

1 тип умовних речень

https://youtu.be/5bMbZxh99v0

зошит стор. 76, 78 -90 . Завдання з аудіо – не робимо

Група 2.

SB с.80-81,творча робота "Сучасні технології"( написати історію одного приладу за зразком в.3). Повторити с.82. WB с.78-80

Зарубіжна література:

27-30.04.2020

А. де Сент-Екзюпері .«Маленький принц». Біографія автора. Зміст 1-14 гл. Опрацювати стор. 260-262, пит .1 стор.270

04-08.05. 20

Зміст 16-27 гл. Пит. 5,7 стор.270. Художні образи казки-притчі «Маленький принц».

11-15.05.20

Р. Бах.. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору. 270-280. Опрацювати пит.2,4, 11 на стор. 280

18-29.05.20

Б. Космовська. «Буба: мертвий сезон». Сімейні цінності у творі.

Російська мова:

27-30.04.20

§ 55-57, теорет. матеріал, стор.227, вправа 268 Б, 269 (письмово)

04-08.05.

§ 58-60, вправа 380 (письмово)

11-15.05.20

Підготуватися до КР за темою «Відокремлені члени речення». Вправа 390. Скласти діалог

18-22.05.20

Контрольний диктант. Вправа 389 (усно)

Історія України:

& 35,36,37

Таблиця письмово: галузь культури-особливості-досягнення

Сторінка 247-249 письмово.

Завдання 4 ст.249 надіслати на оцінку (скласти історичний портрет допоможе пам'ятка сторінка 68) чітко за планом!

Всесвітня історія:

Розділ 6 ознайомитися .

Сторінка 245-246 тести (самоперевірка)

Надіслати на оцінку завдання:

створити пам'ятку на тему:"Ранній Новий час в історії людства ". 10 тез (стор. 247)

Алгебра:

п.23 чит., ст.245 №1, 2, 3 (2,4)

п. 24 чит, ст 248 №1,ст. 250 №2,ст 251 №3,ст. 253 №4 (1, 3, 5, 7 для всіх №)

п.25 чит., ст. 269 №1, 2(1)

Геометрія:

п. 23 № 778, 780, 783, 789

№ 860 розгадати кросворд + індивід. завд. в Classroom

Хімія:

(27.04-29.05.2020)

Опрацювати § 24, 29, письмово завд. 183, 224, 226.

Опрацювати § 26, 32, письмово завд. 199, 200, 257.

Опрацювати § 37, письмово завд. 296, 299.

Опрацювати § 38, письмово ст. 209 схема 17 – слова замінити на хімічні формули, завд. 308

Біологія:

(27.04-29.05.2020)

Опрацювати § 37-38, письмово завд. 2 ст.133; завд. 4, 5 ст.137;

Опрацювати § 39-41, завд. 3 ст. 141; завд. 1, 3 ст. 143

Опрацювати § 42, підібрати цікаві факти, про одне із захворювань, та яка його профілактика.

Виконати письмово тести на ст. 148-149

Фізика:

(з 27.04. по 30.04.)

§ 37 (повторити). Виконати тест-онлайн «Електроліз» на «Класрум».

§ 38 (опрацювати), с.168 задачі № 308, 310.

(з 04.05. по 08.05.)

§ 38 (повторити). Тренажери для засвоєння на «Класрум» або за посиланням:

https://learningapps.org/watch?v=pt0cw4v6c19

https://learningapps.org/watch?v=pzmzdn31v19

§ 39 (ознайомитися).

Обрати до навчального проекту з розділу Електричні явища. Електричний струм» (перелік орієнтовних тем на «Класрум»).

(з 12.05. по 15.05.)

§ 33-39 (повторити). Підготуватися до КР.

Виконати контрольну роботу № 4 «Робота і потужність електричного струму. Електричний струм в різних середовищах» (на «Класрум»)

(з 18.05. по 22.05.)

На «Класрум» надіслати навчальний проект (без захисту).

(з 25.05. по 29.05.)

На «Класрум» надіслати навчальний проект (без захисту).

Географія:

С. 290, за поданим планом скласти характеристику Київської області.

Тестові завдання та практичні роботи будуть виставлятися

на сайті https://sites.google.com/view/valia2610/

географія-8-клас

Питання та відповіді надсилайте https://www.facebook.com/groups/229966271704596/

(відповіді

краще в меседжер до сторінки) та пошту valia_158geography@ukr.net

Завдання здати до 22 травня.

Хто не встиг надіслати виконані роботи, вони будуть прийматися до 18 травня.

Інформатика:

Група 1

§32, впр.1, 2, 3 стор.210, 213, 216; Прац.сам. впр 1-6 стор.219-220;

„Досліджуємо”: впр.1, впр.2 стор.220-221;

§33, впр.1-4; Прац.сам. впр 1-3 стор.232-233;

Розв’язування комп-х. задач стор. 235-236.

Група 2

§32, впр.1, 2, 3 стор.210, 213, 216; Прац.сам. впр 1-6 стор.219-220;

„Досліджуємо”:впр.1, впр.2 стор.220-221;

§33, впр.1-4; Прац.сам. впр 1-3 стор.232-233;

Розв’язування комп-х. задач стор. 235-236.

Мистецтво:

Підручник §31, §32, (опорні конспекти).

Переглянути відео «Реалізм крізь призму живопису» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=fmYgaP1o3YQ

Відео «Реалізм живопис» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=rLVD9v8J92k

Відео-презентацію «Реалістичний стиль у музичному мистецтві» https://www.youtube.com/watch?v=rJ3MdfK8GBE

Завдання: Підготуйте презентацію на тему «Мистецтво реалізму». Спробуйте її озвучити музикою стилю реалізму та доберіть цікаві ілюстрації.

Виконанні завдання відправляти на електрону пошту: mega-lena78@ukr.net

Трудове навчання:

Зробити фото іграшки «Тільда» скинути на електронну пошту marstep.0513@gmail.com

Зробити нарізку овочів за посиланням і скинути вчителю своє відео.

06.04.-24.04.2020 р.

Зарубіжна література: прочитати комедію Мольєра «Міщанин-Шляхтич», переглянути у гугл класі додаткові матеріали (відео урок «Образи комедії Мольєра». анкета твору), опрацювати питання на стор. 254

13-17.04. Дати письмову відповідь на питання (твір-мініатюра). «Ім'я Журден стало прозивним. Як ви гадаєте, сучасні Журдени: хто вони та які вони?», або «Які засоби комічного використовує Мольєр у комедії «Міщанин-Шляхтич»?

20-24.04. Готуємося до контрольної роботи «Бароко. Поезія Джона Донна. Класицизм. Комедія «Міщанин-шляхтич».

Російська мова: Переглянути урок «Обособленные члены предложения» https://www.youtube.com/watch?v=79DQkwgfXzg. За підручником п.45-46, теорет. матеріал на стор.188, письмово виконати вправу 303

13-17.04. Переглянути урок «Обособленные члены предложения» https://www.youtube.com/watch?v=79DQkwgfXzg. За підручником п.47-49, теорет. матеріал на стор. 196-197, 200-201, письмово виконати вправи 309, 311,317

20-24.04. За підручником п.50-51, теорет. матеріал на стор. 206-207, впр. (усно) 327, 332 (записати варіанти відповідей), письмово виконати вправу 333

Українська мова: п. 36, вправи 422-438 (письмово)

Українська література: стор.243-253, відповісти на питання, записати паспорт твору. На стор. 253 завдання з будиночком письмово. Власне висловлювання Завдання для учнів на період з 06 по 24 квітня Алгебра. п.21 чит ,зробити конспект ст.222 №1, 2, 3 ; ст. 221 с.р.№13(тести) п.22 чит., головне законспектувати ст. 235 № 1, 2, 4 Геометрія. п.21чит, зробити конспект №698 , 700, 703, 707 П.22 чит №724, 727, 734

Біологія: 1. Виконати письмово тести на ст. 94-95 (на окремому аркуші)2. Читати параграф 31, у зошиті записати тему, виписати визначення, виконати письмово завд. 8 на ст. 117 + скласти схему рефлекторної дуги "На око потрапив сонячний промінь"

3. Читати параграф 32, письмово завд. 1 на ст.119 (скласти схему будови нервової системи)

Інформатика: п.29, виконати вправи 1,2 Географія (Хоменко В.С.) Завдання для учнів 8 класу §49 скласти опорний конспект, с. 259 «Географічна задача» (письмово) §50 скласти опорний конспект, с. 266 «Попрацюйте в групі» (всі групи) (письмово) §51 скласти опорний конспект, с. 272 , визначити позитивні і негативні наслідки міграції, практична робота № 11 (письмово) §52 скласти опорний конспект, визначте закономірності розміщення населення Києва то області § 53 скласти опорний конспект § 54 скласти опорний конспект, с. 293 , завд. 4 (письмово) § 55 скласти опорний конспект, с. 299 «Шукайте в Інтернеті» (письмово) § 56 скласти опорний конспект, побудувати діаграму національного складу населення України § 57 скласти опорний конспект, записати найбільші святині та сакральні пам’ятки різних релігій

§ 58 скласти опорний конспект, с. 317 виконати тест (письмово) Скористайтеся матеріалами мого сайту https://sites.google.com/view/valia2610/

географія- 8-клас Питання та відповіді надсилайте https://www.facebook.com/groups/229966271704596/

Фізика (з 30.03. по 03.04.)

Тренажери для повторення на «Класрум» або за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=pkmmqrnaj19

https://learningapps.org/watch?v=pe0fazent20

https://learningapps.org/watch?v=pknanzeuc20

Виконання зараховуватиметься як лабораторна робота.

Переглянути відеоурок на класрум про вирішення задач для підготовки до контрольної роботи.

Тестування-онлайн «Закон Ома» на класрум.

(з 06.04. по 10.04.)

Контрольна робота № 3 "Електриче коло. Мішане з'єднання провідників" на «Класрум».

§ 33-34 (повторити). Тренажер для засвоєння на класрум або за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=po85tfxkk19

§ 35-36, переглянути презентацію уроку за темою (на «Класрум»);

с. 152 задачі № 268, 273, 276, 282.

(з 13.04. по 17.04.)

Самостійна робота № 6 на «Класрум».

§ 37. Тренажери для засвоєння на класрум або за посиланням

https://learningapps.org/watch?v=pt7rw8u0n19

https://learningapps.org/watch?v=p3qvsvtnj19

(з 20.04. по 24.04.)

§ 37 (повторити); с. 168 задачі № 306, 309.

Тест-онлайн на класрум.

Англійської мови (група 2) з 06-13.04.

SB с.77 в.7,8. С 102 в.20. WB с.74-75 в.4,5,6.

Завдання з історії на період з 6.04 по 24.04. Історія України: сторінка 202-204 письмово Параграф 31,"перевірте себе" письмово сторінка 212 Параграф 32,"перевірте себе" письмово сторінка 219 Всесвтня історія Розділ 5 Параграф 22,запитання сторінка 191 письмово. Параграф 23 , запитання сторінка 201-202 письмово. Параграф 24, запитання сторінка 209-210 письмово.

Трудове навчання. Пройдіть тест (вказавши прізвище) за посиланням – https://vseosvita.ua/test/start/fqn303

- зробити фото разом з м'якою іграшкою відправити на

marstep.0513@gmail.com

-Опрацюйте параграф 19 ( трудове навчання 8 кл. А.І.Терещук)

Трудове навчання (дівчата) завдання з 06.04.

Музичного мистецтво на період до 24.04.2020р.

Підручник §27, §28, (опорні конспекти).

Підручник §29 (опорний конспект). Послухати твір Ф. Шопена. Вальс https://www.youtube.com/watch?v=Maaz6Q-dIU8 Знайдіть ілюстрації до твору Шопена та змонтуйте ролик на тему «Музика стилю романтизму».

Підручник §30 (опорний конспект). Переглянути відео-презентації. Архітектура реалізму: https://www.youtube.com/watch?v=Z9PVJLM1xv8 Скульптура реалізму: https://www.youtube.com/watch?v=oShtKu6s8c4 Написати міні – твір на тему «Мої вражання від архітектури та пластики епохи реалізму». Опорні конспекти перевірю після карантину, а свої роботи ролик та міні – твір відправляйте на мою електрону пошту: mega-lena78@ukr.net У своїх роботах пишіть прізвище, ім’я, клас.

Хімія: (06.4-24.04.2020)

Опрацювати § 30, схему 8 на ст. 166 доповнити рівняннями реакцій (письмово); завд. 235, 237, 241 ст. 167-168 (письмово); таблиця 7 (найважливіші кислоти) ст. 133 вивчити назви і формули кислот (10 штук) .

Домашній експеримент ст. 168-169 ( за бажанням), оформляємо роботу на окремому листку.

https://youtu.be/vJRH5GNTkE8

12.03.-03.04.2020 р.

Кл.кер. Ісаєнко С.Б.

Українська мова:

§34, вправа 399, 401, * 402 або *403. Вправа 406, 409 (за бажанням), 410.

Українська література:

Ст. 220-242, прочитати; записати «Паспорт твору»; відповісти на питання; на ст.. 240 творча робота.

Зарубіжна література:

Скласти конспект «Класицизм», стор.237-239. Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич» , письмово відповісти на 5 питань(за вибором) на стор.254-255.

Алгебра: §19 (стор. 206) №1,3,4, § 20 (стор. 213) № 1,2,3

Геометрія: §19, № 648, 653, 655, § 20, 670, 673, 677

Історія України:§28,29 стор. 18, 193. «Перевірте себе»

Всесвітня історія: §21. Внутрішня і зовнішня політика Петра І.Стор. 176. Письмово «Узагальнення знань»

Англійська мова: 1гр. Повторити граматичний та лексичний матеріал future simple. стор.109, 110, 74, 75 (зошит)

2 гр. WBС. Стор. 73. 6,7,8, повторити лексику « Technologi», WBC. Стор. 93

Хімія: §23, завдання 170, 174, 175; §27, завдання 207,209,219

Фізика: Стор. 140-144, проглянути лабораторну роботу, переглянути відео за посиланнями.

Задачі 1,3,4 ( додаються за посиланням №2). §33-34 + завдання по вайберу у групі класу). Пос.1 Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Пос.2 Фізика, 8 клас. Змішане з’єднання провідників

Біологія: § 20,21,22,23,24

Географія: Стор. 235 тест (письмово), §49 опрацювати

Інформатика: 1 гр. §20, 25 опрацювати, скласти конспект

2 гр. § 22,24,25, законспектувати матеріал

Історія: тести https://onlinetestpad.com/ua/tests/history/8class

Кiлькiсть переглядiв: 418