Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 9-А класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Гетьман О.В.

Класний керівник використовує наступні дистанційні інструменти для навчання і спілкування з Учнями та Батьками: уроки ZOOM, cкайп-конференції, Viber, електронна пошта, Classdojo, сайт «На урок».

1.Українська мова. Вчителі Ляшко Н.М.,Мисовська О.Ю.):

Параграф 35,стор.126-127,впр.3(А-п;Б-у;В-п);

стор.127,впр.4,5(п);впр.д/з(А,Б-п). Параграф 36,стор.128-129,впр.1(п). Параграф 37,стор.130 впр.1(у),2(п),стор.131 впр.4,впр.д/з(п). Параграф 38,стор.132,впр.1,2,3,4(п);впр.д/з на стор.133(п). Параграф 39(тести на стор.134-135).Параграф 40,стор.137,впр.1(у);2(п);3(у).

2.Українська література: Читати текст роману П.Куліша ,,Чорна рада", тести стор.291-292 в зошитах; цитати до характеристики образів головних персонажів(п). Життєвий шлях Марка Вовчка;стор.308-311(опрацювати статтю в зошиті); читати повість ,,Інститутка";стор.312-314(завдання письмово). «Українська поезія 2-ї пол.19 ст.»-опрацювати у зошитах.

3.Зарубжна література: 27-30.04.2020 Зміни в драматургії. Життя і творчість Б.Шоу. П'єса "Пігмаліон". Читати Р. Бредбері "451° за Фаренгейтом" 04 - 15.05.2020 Сучасна література. Р.Бредбері "451° за Фаренгейтом", зміст твору. Проблематика Стор.273-297 18-22.05.2020 Е.Сігел "Історія одного кохання" Зміст твору, проблематика.

4.Російська мова: 27-30.04.2020 Підготуватися до контрольного диктанту. Впр.329 усно. 04-08.05.2020 Підготуватися до контрольного твору. П.50.51. Впр. 344 усно. 12-15.05.2020 П. 52-54. Впр.359 письмово 18.-22.05.2020 П.55-57. Впр.378 письмово.

5. Історії України: Розділ 8 прочитати, ознайомитися. Сторінка 276,таблиця завдання 5 письмово. 6.Всесвітня історія: Розділ 5 прочитати, ознайомитися. Сторінка 246,таблиця завдання 12 письмово. Надсилати на пошту history158@ukr.net

7. Алгебра Підручник в інтернеті Мерзляк 9клас Алгебра параграф24, всі завдання. розглянути ст177 приклад 5 №18.17,18.18,18.19,18.63 Здати на оцінку варіанти ДПА 28,29,30 з повним описом завдань.

8.Геометрія Здати на оцінку варіанти ДПА31,32,33,34 з повним описом завдань.

9. Англ.мова-група Алієвої О.В. С.157-158, с.159 -161,с166'167. Проект "Тваринний світ в небезпеці ". С.182-183, с.201-202. Повідомлення про одне з цікавих місць Лондону.

Англ.мова-група Савсюк В.І. с. 184 Впр. 3 с. 185 Впр. 4 с. 186 Впр. 6,7 с. 189 Впр. 3 (a,b,c,d) с. 190 Впр. 4 (а) с. 191 Впр. 5

10.Біологія- ст. 183-185,тести пит. 1-26. & 45-47,ст.201-пит.1-10; & 48-53,ст.223-пит.1-15. 11. Географія § 42 скласти опорний конспект, с. 238, завд. 7 (письмово) § 43 скласти опорний конспект, с. 242, завд. 4 (письмово) § 44 скласти опорний конспект, відповісти на питання «Які глобальні проблеми проявляються в Україні?» (письмово) § 45-47 скласти опорний конспект, с. 260, «Дослідження» (письмово) Тестові завдання та практичні роботи будуть виставлятися на сайті https://sites.google.com/view/valia2610/

географія-9-клас Питання та відповіді надсилайте

https://www.facebook.com/groups/229966271704596/

(відповіді краще в меседжер до сторінки) та пошту valia_158geography@ukr.net Завдання здати до 22 травня. Хто не встиг надіслати виконані роботи, вони будуть прийматися до 18 травня.

12. Фізика Вивчаємо, ознайомлюємося з параграфами 36-45. Здати для перевірки на ел. пошту - тести на стор. 221 з повними розв'язками усіх завдань з цих тестів. На стор. 219 "Що я знаю і вмію" Варіант 1 - виконати 1, 3, 5, 7, 9, 11. Варіант 2 - виконати 2, 4, 6, 8, 10, 12. За бажанням, підготувати повідомлення на одну із тем: - "Альтернативні джерела енергії" - "Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні". Творчі проєкти. Контактна ел. пошта у разі виникнення питань tetianamysel@gmail.com

13.Хімія Опрацювати § 36 - 37, письмово завд. 4, 6 ст. 127

Опрацювати § 38-39, завд. 4-5 ст. 129; Опрацювати § 40 – 41+ навчальний проект «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію»;

Навчальний проект «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості»

Попередні завдання надсилати на ел.пошту svetlana158@ukr.net

14.Інформатика: вчитель Бардаченко А.О. §28-34, читати+конспект.

Вчитель Одинець Т.І. §27, конспект, впр.1, 2, 3 стор.181-183;

§29, конспект, впр.1, 2, 3 стор.199-202; Прац.сам. впр. 1, 2 стор.203; «Працюємо над проектом» стор.203 №1; §30 п/р № 13; §31, впр 1,2; §32, впр.6 стор.207.

15.Мистецтво: Увага!!! Матеріали розділу 4,5 підручник ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Дати ЛАКОНІЧНУ відповідь на проблемне питання 3 стор.249 "Чим була зумовлена зміна стилів упродовж 19 століття. "

16.Основи здоров’я Параграфи 28-31,читати, гот.до тестів. Практичне завдання № 11 ст.135

17.Трудове навчання (дівчата) Технологія приготування бісквітного тіста. Фото кидати на пошту marstep.0513@gmail.com Скористайся даним рецептом ( або на власний вибір).

06.04.-24.04.2020 р.

1.Українська мова.

Самостійна робота з української мови для обох груп. Зробити синтаксичний розбір речення (зразок розбору на ст. 115). НЕХАЙ СЕРЦЯ НЕ ЗНАЮТЬ СУПОКОЮ, ХАЙ МРІЇ ОБГАНЯЮТЬ ЧАСУ БІГ, І НАША ЮНІСТЬ БУДЕ ХАЙ ТАКОЮ, ЩОБ ЇЙ НІХТО НЕ ЗАЗДРИТИ НЕ МІГ.

Завдання з Укр. мови для всього класу:§33,впр.1 ст. 116 (Б-письмово); впр. 2 ст. 116(теми,мікротеми-письмово);впр.3 ст. 117-118(А-усно,Б,В-письмово).Впр.д/з ст. 119(А, Б-усно, В-письмово) §34,впр.2(усно);впр.д/з ст. 123(письмово). Електронна пошту o. mysovska @gmail.com (група О. Ю.)

2.Українська література: вивчити творчість Шевченка періоду заслання, після заслання(ст. 239--249 читати). +ст. 250-253(біографія П. Куліша-читати, виписати в зошит визначення РОМАН, ІСТ. РОМАН, РОМАН-ХРОНІКА) +читати роман,, Чорна рада'' (ст. 254-292).Завдання до 24.04.

3.Зарубжна література: прочитати п'єсу Ібсена "Ляльковий дім", підготуватися до аналізу твору. Підручник стор.236-240, питання на стор.252 Електронну пошту sb.isaenko@gmail.com для зв’язку.

4.Російська мова: Переглянути відео урок (Гугл клас). За підручником п.44-46. Теорет. матеріал вправа 305 (усно), 307 а.б(письмово)

5. Історії України:

Повторити Розділ 6

Починаємо опрацювання Розділу 7. Параграф 27 сторінка 240 запитання письмово

Параграф 28-29 сторінка 249 запитання письмово.

6.Всесвітня історія:

Параграф 23 завдання сторінка 195-196 письмово

Параграф 24 завдання сторінка 204 письмово.

Девіз виконання:

"Чим менше-тим більше, чим менше- тим краще!")))

Хто має бажання, креативні думки,творчий потяг-може створити інтелектуальну карту за будь-якою темою!!!

Надсилати (за бажанням)на пошту history158@ukr.net

7. Алгебра наш підручник &19,20 тільки тренуймося Мерзляк 9 клас ст 212 параграф 21,22,23 всі завдання 8.Геометрія &19 читати &20,908,909,912,913,915,919,920,925.

9. Англ.мова-група Алієвої О.В.

С.145 в.1 скласти біографію М.Кюрі. Відшукати і записати інформацію (За зразком) про одного з українських учених. Повторити the Past Simple. Звернути особливу увагу на irregular verbs.

Англ.мова-група Савсюк В.І.

Ст.175-176,впр.1-прослухати, прочитати, перекласти, вивчити нову лексику.

С.177,впр.2; с.182,впр.2 а,b. С.183 впр.2d, написати твір про географічне положення Великобританії.

10.Біологія-параграфи 38-44,читати,тезові відповіді на питання в кінці параграфів.

11. Географія § 31 скласти опорний конспект. З’ясуйте які підприємства легкої промисловості є в Києві та області. Якими народними промислами займається населення у вашому регіоні (письмово) § 32 скласти опорний конспект. З’ясуйте які ТНК працюють у сфері виробництва продуктів харчування (письмово) § 33 скласти опорний конспект. З’ясуйте які підприємства харчової промисловості є в Києві та Київській області. Які українські ТНК працюють на ринку харчових продуктів? (письмово) § 34 скласти опорний конспект. Визначте переваги і недоліки різних видів транспорту (письмово) § 35 скласти опорний конспект. Які регіональні транспортні системи є в Америці, Європі, Азії. (письмово) § 36 скласти опорний конспект. Які види транспорту розвинені в Києві та області? (письмово) § 37 скласти опорний конспект. § 38 скласти опорний конспект, с. 2015 ,завд. «Попрацюйте в групі» (письмово) § 39 скласти опорний конспект, с. 221 ,завд. «Попрацюйте в групі» (письмово) § 40 скласти опорний конспект, с. 226 ,завд. «Шукайте в Інтернеті» (письмово) § 41 скласти опорний конспект. С. 187, 243 виконати тести (письмово). Скористайтеся матеріалами мого сайту https://sites.google.com/view/valia2610/ географія-9-клас Питання та відповіді надсилайте https://www.facebook.com/groups/229966271704596/ valia_158geography@ukr.net

12. Фізика Скласти конспекти параграфів 36-39 та розв'язати задачі до цих параграфів (питання опрацювати усно). Виконати на окремих аркушах за варіантами тести на стор. 221. Контактна ел. пошта у разі виникнення питань tetianamysel@gmail.com

тел.у вайбері:+380967691082

13.Хімія Опрацювати § 31, письмово завд. 6-7 ст. 113

https://youtu.be/-h6iRqwzfcM

Опрацювати § 32-35, завд. 2-3 ст. 118 (письмово) ; завд. 5 ст. 122 (розв’язок обов’язково) . https://youtu.be/htaGSx8D3E4

Домашній експеримент: Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

Навчальні проекти (один за вибором):1.Дослідження хімічного складу їжі; 2.Хімічний склад жувальних гумок; 3. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною; 4. Виготовлення мила з мильної основи; 5. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.

Попередні завдання надсилати на ел.пошту svetlana158@ukr.net

14.Інформатика: читати, конспектувати пар. 27, вправи 3 і 4, зробити і надіслати доступ, скріншот з відповідями пункту 9 вправи 4 надіслати на пошту.

15.Мистецтво: Додаток сторінка 206-209 Теми 1-10 Будь-які 2 запропоновані завдання(можна з різних тем) Виконувати на форматі А-4.

16.Основи здоров’я Параграф 22,практичне завдання № 9; параграфи 23,24,25,-практичне завдання № 10.

17.Трудове навчання (дівчата) завдання з 06.04. -Опрацюйте параграф 17,18, 19 (трудове навчання 9 кл. М.Л.Пелагейченко, О.В. Біленко) - Пройдіть тест (вказавши прізвище) за посиланням – https://vseosvita.ua/test/start/mnn210

12.03.-03.04.2020 р.

Кл.кер. Гетьман О.В.

1.Укр.мова (група Мисовської О.Ю.)ст.113 (схема речення) Вправа.3 параграф 32 впр.4 стор.114;впр.Д/З стор.115

Укр.мова (група Ляшко Н.М.)ПАР.33 стор.120, стор.121 впр. 1,2 стор.123 вправа д/з;параграф 35,правило;стор.125,вправа 3

Підготовка до ДПА написати 10 диктантів (для обох груп)

2.Укр.література

Творчість Т.Г.Шевченка періоду заслання(конспект)

Вивчити уривок з поеми « І мертвим ...» від слів «Якби ви вчились так,як треба...»до слів

«Як німець покаже,та до того ж історію нашу нам розкаже.»

3.Зарубіжна літ-ра ст.233-240 скласти таблицю «Стара і нова драма» (Кінець 19ст.початок 20ст).Прочитати твори Г.Ібсен «Ляльковий дім», Б.Шоу «Пігмаліон».

Можна скористатися сайтом А.Химинець.Уроки зарубіжної літератури 9 клас.(на допомогу учням)

4.Російська мова параграф 44-46,впр.307

5.Англійська мова (група Алієвої О.В.) с.139-141,в.5.Проект « Учений,яким я захоплююсь» (біографія та досягнення)

англ. група Валентина Івановича по підручнику Карпюк

с.162-63 впр.5а,б;вивчити слова с.163; ст.164 впр.6,7 ( а,б); с.166-167-прочитати,перекласти текст; с. 167.впр.1.2; с.169,впр.3; с.169-170 впр.4(а,б); с.170 вивчити слова; с.171 впр.4(с)

6.Алгебра параграф 17 ст.223-237 всі завдання;Геометрія параграф 17 № 776-803;

ДПА варіанти 7-25 І і ІІ частина

7.Біологія читати,опорний конспект параграфи 32-34,на допомогу учням велика кількість відеоуроків до відповідних тем на ютубі,-наприклад «Автостопом по біології» EdEra .

ДПА з біології всі варіанти (тестова частина)

8.Географія параграфи 29-32(опорний конспект)

9.Хімія параграф 29,завд.2,4.ст.104; параграф 30 завд.4,6,10 ст.109

10.Фізика параграф 34-36 прочитати,опорні конспекти ,виконати вправи після параграфів;Відеоуроки відвовідно до тем.

11.Історія України параграф 26,таблиця «Політичні партії»

Всесвітня історія параграф 21,питання 18,табл.письмово

Мистецтво стор.89-90, ознаки примітивізму письмово в зошиті.

12.Правознавство параграф 22,23 читати,опорний конспект

Історія України: http://www.week.dp.gov.ua/video10/navchalnivideorolukuzistorii9

Кiлькiсть переглядiв: 438