Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 6-А класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Лакоцька Ю.М.

Класний керівник використовує наступні дистанційні інструменти для навчання і спілкування з Учнями та Батьками: уроки ZOOM, cкайп-конференції, Viber, електронна пошта, Classdojo, google-клас.

Математика: навчання відбувається в закритій групі Фейсбук "Математичні доганялки для учнів 6-х класів"

https://www.facebook.com/groups/1086684011691726/

УКРАЇНСЬКА МОВА ( Мисовська О.Ю.)

& 39; впр.454,456 (+2-е завдання); 461;& 40;впр.466; & 41;впр.471,474,475;&42;впр.480,483;& 43;впр.487,490,491;& 44;впр.497,498;& 45;впр.502,504+,,Повторення та узагальнення"впр.510,512,513,517,520,

521,525,535.

(Долотова І.Є)

27-30.04.- творчі онлайн - завдання з теми "Займенник", вправа 475 ( усно), вправ 487 , 489, 498( письмово), завдання на картках.

05.05 - 07.05 - вправи 505,508, 504(письмово), морфологічний розбір займенника (завдання на картках), сторінка 226 ( усно відповіді на питання).

12.05 - 14.05 - тестування "Займенник", аудіодиктант, написати твір - роздум у художньому стилі "Що я роблю для здійснення мрії?"

19.05 - 21.05 - написати есе "Кого можна назвати патріотом рідної землі?", завдання на картках.

21.05 - 28.05 - вправи 510, 511,517,519,525,528,535 (письмово)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Л.Воронина (ст.194-196, чит.+виписати визначення); ст.196 211(чит.;письмово план до твору+ст.210-211(відповіді на 1-7(у);8-11(п)); ст.212-213 (запитання для самоперевірки(у));

Л.І.Глібов (ст.215-218(читати;визначення виписати; ст.218-219-байка ,,Щука"-вивчити напам'ять; записати відео; скидати на Вайбер учителю; ст.219-220-відповідати на питання (9письмово);

ст.220-222(вир.чит.+ст.221(5,6-п)+ст.222(4п). С.Руданський(ст.223-228 вир.чит.; визначення виписати+ст.225(5-п);ст.226(д/з);ст.228(д/з). П.Глазовий (ст.229-233,чит.; відповідати усно на питання+1 гумореска на вибір напам’ять, записати відео,скинути учителю у Вайбер). Ст.234-235-запитання для самоперевірки(у).

БІОЛОГІЯ

& 44-46, в зошиті ст. 82-86.

& 47-54, читати, стор.в зошиті-

90-93; 95;100;103-105;107-109.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

ст.194-202. Дописати кінцівку новели(5-6речень).Що станеться в майбутньому з Томом 2-е:ст.203-215.Творче завдання 2. 3-е: ст.229-247.Читати.

АНГЛІЙСЬКА МОВА (Лакоцьк Ю.М.)

S.B.c.23-32 W.B. Module 2

Алієва О.В.

Доробити творчі роботи. SB с.13- 15, WB с.11-13, с.98. WB с.91, лексика "Hobbies", повторити лексику WB с.91

ГЕОГРАФІЯ (Хоменко В.С.)

§ 59 скласти опорний конспект, с. 235, завд. «Шукайте в Інтернеті» (письмово)

§ 60 скласти опорний конспект, с. 241, завд. 6,7 (письмово)

§ 61 скласти опорний конспект, с. 247, завд. «Шукайте в Інтернеті» (письмово)

§ 62 скласти опорний конспект, с. 250, завд. «Проведіть дослідження» (письмово) Тестові завдання та практичні роботи будуть виставлятися на сайті https://sites.google.com/view/valia2610/ географія-6клас

Питання та відповіді надсилайте https://www.facebook.com/groups/229966271704596/ (відповіді краще в меседжер до сторінки) та пошту valia_158geography@ukr.net

Завдання здати до 22 травня.

Хто не встиг надіслати виконані роботи, вони будуть прийматися до 18 травня.

РОСІЙСЬКА МОВА

За підручником В.А.Корсакова та О.К.Саковича.Впр.427,437.Пар-ф 55, впр.451,456.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

1. Опрацювати параграфи 50-53, усно відповісти на запитання в кінці тем.

2. Написати в робочому зошиті доповідь на тему: "Історія давніх слов'ян. Господарство, суспільне життя та духовний світ слов'ян. "

ІНФОРМАТИКА

Завдання 4. Читати і конспектувати параграф 12, виконати вправи:

1) впр.1 стор.98;

2) впр.2 стор.99;

3) впр.3 стор.100;

Завдання 5. Читати і конспектувати параграф 13, виконати вправи:

1) впр.1 стор.107;

2) впр.2 стор.108;

3) впр.3 стор.109;

Завдання 6. Читати і конспектувати параграф 14, виконати вправи:

1) впр.1 стор.117;

2) впр.2 стор.118;

Завдання 7. Читати і конспектувати параграфи 15-16, виконати вправи:

1) впр.1 стор.124;

2) впр.2 стор.131-132

МАЛЮВАННЯ

Виконайте композиції на тему : «Весняні роботи», «Професія, яка мені подобається».

Техніка виконання -на вибір. Фото робіт розмістіть в Гуглклас.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Параграфи 19-22 прочитати застосувати на практиці.

Зробити лабораторно-практичні роботи на ст.190 , 203, 209 в зошиті та скинути в Гуглклас.

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Переглянути відео-презентацію на тему: «Симфонічні варіації» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=SEASJ9Vc6QQ, також ознайомитися з темою у підручнику з музичного мистецтва на стр. 184-187. Послухати музичний твір Равеля «Болеро» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=LBDX62WEoB0

Завдання: Проаналізувати музичний твір Равеля «Болеро» за планом у підручнику на стр. 185 (письмово). Виконуючи це завдання перегляньте відео-презентацію.

Виконанні завдання відправляти на електрону пошту: mega-lena78@ukr.net

Переглянути відео-презентацію на тему «Шляхами симфонії» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=ks09KCHehbM, також ознайомитися з темою у підручнику з музичного мистецтва на стр. 188-193.

Переглянути історію пісні «На безіменній висоті» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=FF8IwZ3RpuU , послухати пісню «На безіменній висоті» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=4N_ETzSnx7k

Завдання: Намалювати малюнок до пісні «На безіменній висоті».

Виконанні завдання відправляти на електрону пошту: mega-lena78@ukr.net

06.04.-24.04.2020 р.

Математика: навчання відбувається в закритій групі Фейсбук "Математичні доганялки для учнів 6-х класів"

https://www.facebook.com/groups/1086684011691726/

Трудове навчання (дівчата) завдання з 06.04:

- Пройдіть тест (вказавши прізвище) за посиланням – https://vseosvita.ua/test/start/frh208

- зробити фото разом з м’якою іграшкою відправити на

marstep.0513@gmail.com

- параграф 17,18 опрацювати, зробити лаб.-прак. роботу в зошиті на стор.183

Основи здоров'я:

₴23, 24 читати, відповідати на запитання (усно)

С. 114 зробити проект А4 "Бережимо електроенергію" відповідно до питань, можна додати свого.

Українська мова Вчитель Мисовська О. Ю. (з 06/04 до 24/04):

§37, впр.421,422,423(у),424,427,428. §38, впр.431,432,433,434,437,442,443,445. §39, впр.455,461.

Українська література :

ст. 194-196(читати «Сюжет»-визначення в зошит). Ст. 196-211 (знати зміст, переказувати) + ст. 210-211 (завдання 4,5,6,7,8,9,10,11-письмово).

Українська мова Вчитель Долотова Ірина Євгенівна (6.04.-12.04)

Повторити параграфи 38, 39. Вправа 455; написати розпорядок дня під час карантину, використовуючи числівники; виконання тестових завдань онлайн; творче завдання на картках.

15.04 - 19.04 - параграф 40, 41; вправа; завдання на картках; виконання онлайн-тестів; вправи 469, 474.

22.04-24.04 - вправа 475, скласти висловлення, використовуючи займенник "Будьте схожі самі на себе"; виконання завдання, тестів за посиланння.

Музичне мистецтво на період до 24.04.2020р.:

Підручник стр.172-176 (читати). Послухати твір Г. Свиридова. Оркестрова увертюра до фільму

«Час, уперед». https://www.youtube.com/watch?v=GcfK_YH-MBo На стр. 173 проаналізувати цей твір за планом (письмово). Нагадую, які бувають засоби музичної виразності: мелодія, темп, ритм, тембр, динаміка

підручник стр. 178-182 (читати). Послухати твір К. Сен-Санса. Концерт для ф-но з оркестром (ІІІч). https://www.youtube.com/watch?v=vD3OQyKHB1M Послухати , заспівати пісню «Цвіт Землі» https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o на стр. 182 розгляньте ілюстрацію і за допомогою поданих слів напишіть своє ставлення до квітучої землі. Створені роботи відправляйте на мою електрону пошту: mega-lena78@ukr.net У своїх роботах пишіть прізвище, ім’я, клас. Вчитель музики Широкова О.М.

Зарубіжна література:

Завдання (додатково)для сам. опрацювання за темою: "Творчість М. Цветаевої та Л.Керролла"

Біологія:

Прочитати параграф 37, в зошиті заповнити до цього параграфа сторіночки 68-70.

А щоб цікавіше було вивчати нову тему пропоную переглянути цікаві відеофрагменти.

Англійська мова 2 група:

Творча робота "The place where I live" (місце , де я живу. Мій район). Записати, додати малюнки, фото (зразок SB в4 с9, WB в7 с8).

Фізичне навчання:

Комплекс прав для виконання дома учням https://youtu.be/4qqwyEHkseE

Інформатика (2 група):

Стор. 53 впр1, стор 55 впр2, стор. 56 впр.3,4.

Для 1 і 2 зробити як на моєму, для 3 і 4 по кілька скрінів з різними параметрами, фото Хортиця або інше на свй смак, щоб було гарно видно як працюють інструменти.

12.03.-03.04.2020 р.

Кл.кер. Лакоцька Ю.М.

Математика: с. 235-236 (опанувати новий матеріал), №1378, 1379, 1380, 1381, 1382, 1383, 1384, 1385, 1386, 1387, 1388, 1389, 1390, 1391, 1392, 1394, 1396.

Навчання з математики організовується за посиланням: https://www.facebook.com/groups/1086684011691726/

Історія - читати параграфи 46 та 47,

Англійська мова:1 група S.B.c.16 -17, вам 5, 6,9,10,13

Біологія: Параграфи 36,37 в зошиті 66-69

Географія : Параграфи 43-48, читати, відповідати на запитання.

Українська мова 1 група: впр.366, Впр.370( морфолргічний розбір прикметників із тексту вправи на ст.166) Параграф 31 впр376,377, ст.168-169 Впр.379, 382.

Українська література:с140 -141(чит.) С.141( визначення -повість; пригодницька повість виписати в зошит) ст. 142-177( ст. 177 характеристика Яви або Павлуши- письмово!)

Інформатика 2 група: Параграфи 7, 9, відповідати на питання "Обговорюємо" стор. 56, 70;

Інформатика 1група:Параграф 6,7 читати написати конспект, параграф 8 з11 , 4 завдання на вибір.

Українська мова 2 група: Параграф 38-39, вправи 431,432,433,437,441,446,456,461.Сторінка 205 (усно відповіді на питання).

Українська література: https://www.youtube.com/watch?v=1UU4o5eAVPI&feature=share&fbclid=IwAR3YlO4zrUfqKGp_D8U3LMMS3im4jrZfMh6OZE_zW1lt8_qu4qXmQj11jQ0

Кiлькiсть переглядiв: 374