Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 5-В класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Дмитренко І.К.

Завдання з англійської мови (група Ірини Костянтинівни): S.b. ст. 36-40 (виписати нові слова в словник, тексти читати і перекладати, правила в словник)

W.b. ст. 24-28

Завдання з природознавства для учнів 5 - В класу

(27.04-29.05.2020)

Опрацювати § 33-34, завд. 5-6 ст. 146, завд. 3-4 ст. 151

Опрацювати § 35-36, завд. 6ст. 156, до завд. 5 ст. 159 намалювати малюнок

Опрацювати § 47-48, завд. 5 ст. 210, завд 4 ст.215

Завдання з основ здоров’я для учнів 5-В класу

(27.04 -29.05.2020)

Опрацювати § 27. Творче завдання: Проявіть фантазію, та перетворіть непотрібну річ, яка втратила свою придатність на корисну. (Повторне використання речей) ст. 157

https://youtu.be/bK59ItYuPow

Опрацювати § 28, письмово завд. на ст. 158 ( рубрика «Пригадай»)

Опрацювати § 29, письмово завд. 1-5 ст. 170; завд. 1-6 ст. 172

XMA Header Image

правила поведінки у природі

youtube.com

Історія

Мій Київ (увага!!! Підручник "Вступ до історії "

& 29 сторінка 204-207

Практичне заняття 8

"Завдання для подорожі"

Письмово. Проходимо 6 станцій.Рахуємо бали(самоперевірка).

Надіслати результат.

(Кількість балів. ) Та конспект.

Образотворче мистецтво:

Підручник сторінка 67-69 ознайомитися.

Завдання сторінка 69:

"Створити монограму зі своїх ініціалів".

Інформатика 1група (Бардаченко):

§4.2, §4.3, §4.4, §4.5—4.6, читати, зробити короткий конспект.

Інформатика 2група (Одинець):

§4.2, №6,7 стор. 176; http://partners.disney.com/hour-of-code/wayfinding-with-code?cds;

§4.3, впр.1,2 стор. 182-183;

§4.4, Задача 1 стор. 190-192;

§4.5—4.6, Задача 1 стор. 197-198, Задача 1 стор. 203-204.

Українська мова (вчитель Мисовська О.Ю.).Завдання до кінця травня:параграф 38,впр.456; параграф 39,впр.461(у); 464,465,466-письмово; параграф 40,впр.470(у);472,473,476-письмово; параграф 41,впр.478(у);481,485,486-письмово;параграф 42,впр.497,499,503,505-письмово;параграф 43,впр.508,509,512-письмово;параграф 44,впр.514(у),515(п). Параграф 45(вправи на вибір учня).

Українська література (вчитель Мисовська О.Ю.)Стор.209-215 (про М.Рильського+вир.чит.віршів+1 вірш на вибір учня вивчити напам’ять,записати відео,скинути учителю на Вайбер); стор.216-222 (читати, переказувати, план до твору-письмово; стор.223 (пит.1-11-усно;12,13,14-письмово)); стор.225-226 (про М.Вінграновського читати); стор.227-245(чит.;переказ;план-письмово;стор.245-10 питання (письмово)).

Ззавдання з української (група Олени Петрівни Коваленко)

&40,впр.473,476;&41,впр481,483;&42,

впр.497,503;&43, впр.509,512;&44, впр.515,516.

Завдання з музичного мистецтва до кінця травня.

Переглянути відео-презентацію на тему: «Музика в кіномистецтві» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=U1RQ6hlYvHk , також ознайомитися з темою у підручнику з музичного мистецтва на стр. 158-162 . Послухати та разом з солістом заспівати пісню Євгенія Крилатова «Крилата гойдалка» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=R2zSoq0os_0

Завдання: вигадати невеликий сюжет фільму про шкільне життя або про школу (письмово)

Виконанні завдання відправляти на електрону пошту: mega-lena78@ukr.net

Переглянути відео-презентацію на тему: «Музика і циркове мистецтво» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=P9TFfcQrV9E також ознайомитися з темою у підручнику з музичного мистецтва на стр. 164-167. Переглянути циркове видовище цирка «Дюселей» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=3zuBpFgxDCI

Завдання: створити міні - буклет про історію цирка. Інструкція до роботи: На альбомному аркуші або на аркуші А4 має бути одна ілюстрація або малюнок жанрів цирку (акробатика, дресирування, ілюзіонізм, жонглювання, клоунада, фаєр-шоу) та коротка історія про один із жанрів цирку на вибір.

Виконанні завдання відправляти на електрону пошту: mega-lena78@ukr.net

Вчитель музичного мистецтва Широкова О. М.

Пропоную пограти в музичні онлайн-ігри:

Гра «Музичний кросворд»- посилання https://learningapps.org/view9859774

Гра «Музичні інструменти» - посилання https://learningapps.org/view11192210

Гра «Склади пазл «Крилата гойдалка»» - посилання https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3074d6d3188e

(Зробіть скріншот виконаних ігор та відправте на пошту mega-lena78@ukr.net)

Завдання з англійської мови, група Валентина Івановича:

с. 44 Впр. 1, 3

с. 45 Впр. 4

с. 46 Впр. 1, 3

с. 47 Впр. 4, 1, 2

с. 48 Впр. 1, 2, 3

с. 49 Впр. 4

с. 50 Впр. 3, 4, 5

Математика:

Завдання з математики для 5-Б, 5-В по тижнях

(з 27.04. по 30.04.)

Виконати самостійну роботу № 18 «Задачі на відсотки» (на «Класрум»).

§ 34.1 с. 222-223 (виписати означення і правило в зошит), № 1231, 1233, 1235.

Переглянути презентацію уроку за темою (на «Класрум»).

(з 04.05. по 08.05.)

Тест-онлайн № 3 «Середнє арифметичне» на «Класрум».

Переглянути відео-урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ri2DENZBgDY

§ 34.2 с. 223-224 (ознайомитися), № 1240, 1243, 1247, 1252.

Тест-онлайн № 4 «Задачі на середнє арифметичне» на «Класрум».

(з 12.05. по 15.05.)

Зробити останній ривок!

§ 32-34 (повторити). Підготуватися до КР.

Виконати контрольну роботу № 9 «Відсотки. Середнє арифметичне» (на «Класрум»).

(з 18.05. по 22.05.)

Здати всі «хвости»!

Комплекс вправ для повторення № 1 (фото із завданнями на «Класрум»).

(з 25.05. по 29.05.)

Комплекс вправ для повторення № 2 (фото із завданнями на «Класрум»).

12.03.-03.04.2020 р.

Зарубіжна література: Л. Керрол « Аліса у країні Див». Записати ланцюжок подій.

Напам’ять М. Цвєтаєва «Книги у червоній палітурці».

Російська мова: Інтернет-ресурси

«Правописание корней с чередованием а||о, е||и.

Скласти словниковий диктант (20 слів) + 5 речень.

Історія України: робочий зошит ст. 42-44

Мій Київ: підручник Вступ до Історії параграф 19, практична робота - письмово.

Природознавство: параграфи 28-30; письмово завд.2, ст. 126

Основи здоров’я: параграф 22, прочитати та відповісти на запитання.

Українська мова (група Оксани Юріівни):

Параграф 34, впр. 416 письмово; впр. 417 усно

Впр. 423 усно

Впр. 428 усно

Впр. 433 письмово

Впр. 435 письмово

Українська література: ст. 173-182 (читати, знати зміст твору)

Ст. 182 завд. 4 письмово, завд. 6 письмово

Ст. 183 (епос, епічний твір-визначення).

Математика ст. 203-204

Номери: 1088, 1090, 1092, 1094, 1096, 1097

Ст. 204-205

Номери: 1098, 1099, 1102, 1104, 1105, 1106.

https://classroom.google.com Це посилання на Гугл класрум з математики.

Код доступу до сторінки класрум з математики: x77mnhw

Англійська мова: (група Валентина Івановича)

S.b. ст. 36-37 впр. 1, 2, 5, 6, 7

Ст. 38 впр. 2, 3

Ст. 39 впр. 1

Ст. 40 впр. 1, 2, 4, 5

W.b. Впр. 1, 2, 3, 4

Ст. 33 впр. 6, 8, 9

Ст. 34 впр. 1, 2, 3

Група Ірини Костянтинівни:

S.b. ст. 32 виконати тест, повторити слова зі ст. 101-105, виконати проект зі ст. 31

W.b. Language Check 2 виконати повністю.

Трудове навчання: дівчатам - вишити виріб стебловим швом.

Інформатика: https://learningapps.org/view9545651

Українська література: https://www.youtube.com/watch?v=mbzvqhQroAw&feature=share&fbclid=IwAR1R_-dqMVHglyXy37B3UGFgna11rTGkqsx2Pmc7VNgdMv7yEGr0T71OY2Y

Завдання з математики та англійської мови в Google classroom.

Уроки інформатики будуть проводитись в середу на 10.00 за допомогою Zoom.

Уроки з англійської будуть в середу на 12.00 та четвер на 12.00

Кiлькiсть переглядiв: 286