Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 5-Б класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Осьмак О.С.

Класний керівник використовує наступні дистанційні інструменти для навчання і спілкування з Учнями та Батьками: Вайбер, ел.пошта, використовуючи посилання ЗНО-онлайн, "Освіта", "Всеосвіта", НУШ, "Освіторія", "На урок", відеоуроки ютуб, планує приєднання до classroom, classdojo, індивідуальні скайп консультації.

Історія + Мій Київ

(увага!!! Підручник "Вступ до історії "

& 29 сторінка 204-207

"Завдання для подорожі"

Письмово. Проходимо 6 станцій. Рахуємо бали(самоперевірка).

Надіслати результат.

(Кількість балів.) Та конспект.

Природознавство

& 44,тести стр. 194.

&45-48+ст.в зошиті.

Англійська мова 1 група (Кузнєцова Ю.М.)

SB с.44 Впр.1,2,3 (вивч. Слова)

WB с.40 Впр.1

Конструкція There is/there are with some/any

SB c.45 Впр 4,5,6,7, Впр.8 (письмово в зошити)

WB с.40,41 Впр 2-6

Англійська мова 2 група (Дмитренко І.К.)

S.b. ст. 32-37 (нові слова в словник, підготуватись до тесту, правила в словник)

W.b. ст. 19-23 (фото завдань в Гугл класрум).

Зарубіжна література

Ст.270-275, дати відповідь на запитання:як ви думаете,які риси характеру допомогли хлопчику Чарлі стати переможцем? (5-6 речень).

Ст.276-289 (вибрати якийсь один твір , прочитати його. Можна подивитись фільм(вони всі екранізовані). Напишіть, який твір вам найбільше сподобався. (5 речень).

Музика

Пропоную пограти в музичні онлайн-ігри:

Гра «Музичний кросворд»- посилання https://learningapps.org/view9859774

Гра «Музичні інструменти» - посилання https://learningapps.org/view11192210

Гра «Склади пазл «Крилата гойдалка»» - посилання https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3074d6d3188e

(Зробіть скріншот виконаних ігор та відправте на пошту mega-lena78@ukr.net)

Основи здоров’я

Опрацювати § 27. Творче завдання: Проявіть фантазію, та перетворіть непотрібну річ, яка втратила свою придатність на корисну. (Повторне використання речей) ст. 157

https://youtu.be/bK59ItYuPow

Опрацювати § 28, письмово завд. на ст. 158 ( рубрика «Пригадай»)

Опрацювати § 29, письмово завд. 1-5 ст. 170; завд. 1-6 ст. 172

Українська мова 1,2 група

&40,впр.473,476;&41,впр481,483;&42,

впр.497,503;&43, впр.509,512;&44, впр.515,516.

Українська література

Прочитати Григіра Тютюнника " Дивак", виконати творче завдання на с.224 ( І або. ІІ); прочитати Миколи Вінграновського " Сіроманець", виконати творче завдання на с.246( дз)

Образотворче мистецтво

Підручник сторінка 67-69 ознайомитися.

Завдання сторінка 69:

"Створить монограму зі своїх ініціалів".

Трудове навчання

Параграфи 22-26 прочитати

Записати в зошиті правила етикету ст.136 (фото скинути на пошту marstep.0513@gmail.com )

Інформатика 1 група (Бардаченко А.О.)

§4.2, §4.3, §4.4, §4.5 — 4.6, читати, зробити короткий конспект.

Інформатика 2 група (Одинець Т.І.)

§4.2, №6,7 стор. 176; http://partners.disney.com/hour-of-code/wayfinding-with-code?cds;

§4.3, впр.1,2 стор. 182-183;

§4.4, Задача 1 стор. 190-192;

§4.5—4.6, Задача 1 стор. 197-198, Задача 1 стор. 203-204;

Англійська мова 2 група (Дмитренко І.К.)

S.b. ст. 32-37 (нові слова в словник, підготуватись до тесту, правила в словник)

W.b. ст. 19-23 (фото завдань в Гугл класрум).

Завдання з математики по тижнях

(з 27.04. по 30.04.)

Виконати самостійну роботу № 18 «Задачі на відсотки» (на «Класрум»).

§ 34.1 с. 222-223 (виписати означення і правило в зошит), № 1231, 1233, 1235.

Переглянути презентацію уроку за темою (на «Класрум»).

(з 04.05. по 08.05.)

Тест-онлайн № 3 «Середнє арифметичне» на «Класрум».

Переглянути відео-урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ri2DENZBgDY

§ 34.2 с. 223-224 (ознайомитися), № 1240, 1243, 1247, 1252.

Тест-онлайн № 4 «Задачі на середнє арифметичне» на «Класрум».

(з 12.05. по 15.05.)

Зробити останній ривок!

§ 32-34 (повторити). Підготуватися до КР.

Виконати контрольну роботу № 9 «Відсотки. Середнє арифметичне» (на «Класрум»).

(з 18.05. по 22.05.)

Здати всі «хвости»!

Комплекс вправ для повторення № 1 (фото із завданнями на «Класрум»).

(з 25.05. по 29.05.)

Комплекс вправ для повторення № 2 (фото із завданнями на «Класрум»).

Добре відпочити під час канікул!

06.04.-24.04.2020 р.

Історія України:

Пар.21 ст.149 "оцініть себе"

Пар.22 ст.157 "оцініть себе"

Пар.23 ст.164 "оцініть себе "

Всі завдання письмово в зошиті.

Зарубіжна література

Завдання виконуються в зошиті письмово. Тест в групі.

Англійська 1 група

SB ст.43 впр.4 (вивчити правила), впр.5 письмово,

Впр.6 письмово, впр.7 письмово, впр.8 усно, впр.9 (скласти 8 речень)WB с.38 впр.1,2,3,4

5(прослухати) 6,7,8

Англійська 2 група

SB ст.31, проект про улюблений вид спорту

тест ст.3 W.B.ст.26,текст, впр.1 перекласти

Інформатика: завдання в гуглкласі

Основи здоров'я:

Пар.22+малюнок на тему:

"Вогонь-добрий слуга-поганий хазяїн "

Пар.23 Виписати визначення і схему сторінка.133

переписати формулу безпеки ст.134,завдання 3 ст.140 письмово

Пар.24 знати відповіді (усно)

Математика:

Задачі виконати в робочому зошиті (тексти подані на «Класрум»), тести-онлайн (домашня самостійна робота № 16) на «Класрум».

Завдання на повторення: с. 210-211 (підручник Тарасенкова) № 1126, 1129, 1134, 1136, 1140 (презентація на «Класрум» про округлення чисел).

Контрольна робота № 8 «Ділення десяткових дробів» на «Класрум».

§ 32 с. 212-213 (виписати означення і правило в зошит), переглянути презентацію уроку за темою (на «Класрум»), № 1146, 1149, 1151-1156.

Тест-онлайн на класрум.

(з 13.04. по 17.04.)

С. 215 № 1162, 1164-1165, 1167.

Переглянути відео урок на «Класрум» або за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=RalA6ALmQr8

§ 33 с. 217 (виписати правила в зошит), № 1174-1175, 1179-1180, 1186, 1190.

Тест-онлайн на класрум.

(з 20.04. по 24.04.)

Переглянути презентацію уроку за темою (на «Класрум»),

с. 220 № 1194, 1196, 1205-1207.

Самостійна робота на «Класрум».

Музика: стор.154-156(читати)

Прослухати "Спляча красуня" "Чайковського. Створити сюжет свого балету.

Підручник стор.144-147 (читати), прослухати "Жайваронок" Глінки

Написати вірш (докладно в групі)

Образотворче мистецтво

Композиція на тему: "Уже прилинула весна"

Природознавство:

Пар.38-43, в зошиті сторінка з 62 і далі відповідно до тем.

Укр.мова Пар.34,впр.414-418

Пар.35,впр.420,422,424

Пар.36, впр.427,428,

Пар.37, впр.429-439

Укр.літ.

стор.194-198, виразно читати і відповідати на питання. Один вірш (на вибір)вивчити напам'ять.

Завдання з мови та літератури на період з 6.04 по 10.04

Наступні завдання будуть викладені в групі.

12.03.-03.04.2020 р.

Кл.кер. Осьмак О.С.

Укр.мова 1 ГРУПА-параграф 33,вправи411,412,413

2 ГРУПА параграф 34(правила) Вправи 415,416,418,

Параграф35,вправи. 420 Пар.36,вправи 426,428

Укр.літ.- проект "Вірші про природу Т.Шевченка"(виразно читати+малюнок)

Зарубіжна літ.-дочитати казку"Аліса в країні Див"

Іноземна 1 гр.SBс.41 вп.1(вивчити слова)

2 гр.SB.стор.104-105(скласти 10 речень зі словами)

Вправи.11 (обрати один текст, перекласти письмово)

Впр.3SB.ст.32(Всі завдання)

Математика.ст.203-205 номер.1088,1090,1092,1094,1096,1097, 1098,1099,1102,1104,1105,1106.

Природознавство ст.138-139

Тести на окремому аркуші

Читати параграф.33,34,35

Основи здоров'я-читати пар.21

Письмово завдання.3 ст.120(тест)

Читати пар.22-відповідати на запитання

Мій Київ-підручник Вступ до історії параграфі.19 практична робота -письмово

Історія-робочий зошит-сторінка.42-44

Російська мова-вправи.179 ст.163,178 ст.162

Інформатика: https://learningapps.org/view9545651

Кiлькiсть переглядiв: 389