Тренувальні завдання для "прокачки" компетентностей учнів 5-А класу на час призупинення освітнього процесу з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції

27.04.-29.05.2020 р.

Кл.кер. Гревнєва С.В.

Класний керівник використовує наступні дистанційні інструменти для навчання і спілкування з Учнями та Батьками: електронна пошта, опановує ZOOM.

Математика:навчання відбувається в закритій групі Фейсбук "Математичні доганялки для учнів 5-А класу" https://www.facebook.com/groups/1092472751100501/

Історія України Мій Київ: підручник «Вступ до історії» § 29, стор. 204-207. Практичне заняття 8 «Завдання для подорожі»(письмово). Проходимо 6 станцій, рахуємо бали (самоперевірка). Надіслати результат (кількість балів) та конспек.

Природознавство: § 33, робочий зошит стор. 57-58 завд.90, 91(2),92;

https://youtu.be/Qc_xCMnwhpQ

§ 34-35, робочий зошит стор.59-60,завд. 94,95,96;

https://youtu.be/-0aGkfcJync https://youtu.be/2EDOfJkOLPE ;

https://youtu.be/-kNolh1Bkpg

§ 36,38 робочий зошит стор.61,завд. 91

https://youtu.be/Ljcxib6U_Vw

Основи здоров’я: § 27 читати, творче завдання: Проявіть фантазію, та перетворіть непотрібну річ, яка втратила свою придатність на корисну. (Повторне використання речей ст. 157)

https://youtu.be/bK59ItYuPow

§ 28 читати, письмово завд. на стор. 158 (рубрика «Пригадай); § 29 читати, письмово завд. 1–5 стор. 170; завд. 1-6 ст. 172.

Зарубіжна література: 27–30.04.2020р. Р.Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Зміст і аналіз 1-13 гл. Ст.268-274, пит. 1,2 ст.275

04-08.05 2020р. Р.Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Зміст і аналіз 14-30 гл.

11-15.05. 2020р. Туве Янсон. Стор.276-278 (біографія письменниці) Читати казку «Капелюх чарівника».

18.-22.05.2020р. Т. Янсон. Зміст казки «Капелюх чарівника».

Опрацювати пит. на стор 281-282

Російська мова: 27-30.04.2020р. §63. Вправа 286

04-08.05 2020р. §68. Вправа 299 (усно), 298(письмово)

11-15.05. 2020р. §66. Вправа 293(усно), 296 (письмово)

18.-22.05.2020р. §67. Увага! Теорія. Стор. 277-274. Наблюдаем, анализируем. Завдання 1,2,3,4 (усно), 5 (письмово))

Українська література: прочитати Григіра Тютюнника «Дивак», виконати творче завдання на ст. 224 (І або ІІ); прочитати Миколи Вінграновського «Сіроманець», виконати творче завдання на ст.246 (дз)

Українська мова (для двох груп): § 40, впр. 473, 476; §41, впр. 481, 483; § 42, впр. 497, 503; § 43, впр. 509, 512; § 44, впр. 515, 516.

Англійська мова:

І група (вч. Савсюк В.І.): читання ст. 50, впр. 1, 2, 3, 4; аудіювання ст. 50, впр. 1,2; письмо ст. 51, впр. 2, 4, 5, 6; читання ст. 53, впр. 1,2.

ІІ група (вч. Кучай М.В.): підручник ст. 26-42; Present simple

https://youtu.be/IjuM59TANaA ; зошит ст. 22-33

Інформатика:

І група (вч. Бардаченко А.О.): § 18-28, читати, дати відповідь на питання, зробити короткий конспект.

ІІ група (вч. Одинець Т.І.): § 19-20, впр. 3, ст. 184; впр. 1, 2 ст. 193 http://partners.disney.com/hour-of-code/wayfinding-with-code?cds;

§ 21-22, впр. 1,2 ст. 203-204; § 23-24, впр. 1,3 ст. 212-213; § 25, впр. 1, 3 ст. 221-222.

Музичне мистецтво: переглянути відео-презентацію до теми: Музика в кіномистецтві» - посилання

https://www.youtube.com/watch?v=U1RQ6hlYvHk , також ознайомитися з темою у підручнику ст. 158-162. Послухати та разом з солістом заспівати пісню Є. Крилатова «Крилата гойдалка» - посилання https://www.youtube.com/watch?v=R2zSoq0os_0. Завдання: вигадати невеликий сюжет фільму про шкільне життя або про школу (письмово). Виконанні завдання відправити на електрону пошту вчителю.

Образотворче мистецтво: підручник ст. 67-69 ознайомитися; завдання ст. 69: Створити монограму зі своїх ініціалів»

Трудове навчання: § 22-26, прочитати. Записати в зошит правила етикету ст. 136 (фото виставити в Гуглклас).

06.04.-24.04.2020 р.

Математика:навчання відбувається в закритій групі Фейсбук "Математичні доганялки для учнів 5-А класу" https://www.facebook.com/groups/1092472751100501/

Історія України: § 21, стор. 149 оцініть себе; § 22, стор. 157 оцініть себе; § 23, оцініть себе. Всі завдання письмово в зошиті.

Природознавство: § 31-32, повторити § 7 стор. 31; робочий зошит стор. 51-52 всі завдання (письмово і усно); стор.53 завд. 84 (А, Б, В); стор. 55-56 всі завдання, завд. 89 виконуєте у звичайному зошиті. Підручник стор. 138-139 (тести)- письмово, у звичайному зошиті. https://youtu.be/RmErh04ndGs

https://youtu.be/EGzTvRQLtYU

Основи здоров’я: § 24 читати, стор.144 відповідати на питання (усно); https://youtu.be/mDDzgKQ9e0U

§ 26 читати, письмово завд. 1 стор. 152, і всі завдання на стор. 153. https://youtu.be/Ne0OMIFNGYA

Зарубіжна література: закінчити читати повість-казку Л. Керрола «Аліса у країні Див». Пройти тести онлайн за твором Л.Керрола за таким посиланням. https://naurok.com.ua/test/l-kerroll-alisa-v-kra-ni-div-6621.html.

Російська мова: тема « Правопис коренів з чергуванням». Переглянути відеоурок і таблицю, виконати завдання на окремих листка.

Українська література: читати ст. 199-208; зі стор. 200 в зошит виписати правила і вивчити їх; ст. 203-204 - відповідати на питання ( на письмові - письмово); ст. 207-208 питання 4, 8, 11 - письмово; стор. 208 - рубрика "Дом. завд." -письмово. Рубрика "Ти - творча особистість" - за бажанням.

Українська мова

І група (вч. Сулима В.О.): § 37 ст. 190-193 впр. 440- 447; на ст. 194 рубрика "Хочу. Можу" - відповідати усно на питання; § 38 впр. 450 - 457; Розвиток мовлення на ст. 197-198 впр. 458.

ІІ група (вч. Коваленко О.П.): § 37 ст. 190-193 впр. 440- 447; на ст. 194 рубрика "Хочу. Можу" - відповідати усно на питання;§ 38 впр. 450 - 457; Розвиток мовлення на ст. 197-198 впр. 458.

Англійська мова:

І група (вч. Савсюк В.І.): повторити раніше вивчені правила та лексику. Student book: стор. 44 впр. 1, 2, 3; стор. 45 впр. 3, 4; стор. 47. Вивчити слова впр. 2, 3, 4; стор. 48. впр. 1,2; стор. 115 “Brain Trainer”4 Work book: стор. 34 - 35.

ІІ група (вч. Кучай М.В.): повторити раніше вивчені правила, лексику; всі завдання розміщені в classdojo, роботи оформляються в зошитах, або на окремих листках.

Інформатика (І і ІІ групи): повторити параграфи 16-17; відповідати на питання стор.151, 163-164 - "Обговорюємо"; в текстовому документі створити таблицю за зразком .

Музичне мистецтво: читати підручник стор.144-147; прослухати твір М.Глінки. Романс «Жайворонок». До цього твору написати вірш, використовуючі подані слова: весна, зліта, квітуча, дітвора, прийшла, радіє, співа, душа, до сонечка. https://www.youtube.com/watch?v=OmD_D0XgLZk&list=RDOXyU-toyx14&index=2

Читати підручник стор.154-156. Послухати твір П.Чайковського. Вальс із балету «Спляча красуня». До твору Чайковського створити невеликий сюжет до свого балету, або вірші. https://www.youtube.com/watch?v=jWPQqWKaeo0

Образотворче мистецтво: Композиція на тему «Уже прилинула весна!»

Трудове навчання (дівчата): § 18, 19,20 опрацювати, виконати практичну роботу в зошиті на стор.111

12.03.-03.04.2020 р.

Кл.кер. Гревнєва С.В.

Математика: На закріплення: №1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139. С. 212-213 (вивчити новий матеріал), №1152, 1153, 1154, 1155, 1156, 1162, 1163, 1164, 1165, 1167.

Навчання з математики організовується за посиланням: https://www.facebook.com/groups/1092472751100501/

Історія України: робочий зошит стор. 42-44

«Мій Київ»: підручник Вступ до історії § 19, практична робота письмово

Природознавство: § 29-30, робочий зошит стор. 48 завд. 74; стор.49 завд. 76; дослідницький практикум (робочий зошит стор. 21(сіре тло) всі записи, спостереження, висновки роботи записуєте у звичайному зошиті

Основи здоров’я: § 21, письмово завд. 3 (тест) стор. 120; § 22 читати і відповідати на питання, намалювати малюнок до теми

Зарубіжна література: читати повість-казку «Аліса в країні Див» (знати зміст твору)

Російська мова: тема « Правопис коренів з чергуванням» (правила). Словниковий диктант (15 слів) з теми.

Українська література: проект «Вірші про природу Т.Шевченка» (виразно читати + малюнок А-4)

Українська мова

І група (вч. Сулима В.О.): § 34 (правила), впр. 415, 416, 418; § 35 (правила), впр. 420;

§ 36(правила), впр. 426, 428

ІІ група (вч. Коваленко О.П.): § 33, впр. 411, 412, 413

Англійська мова

І група (вч. Савсюк В.І.):

Student book: стор. 34-35 впр. 2, 4, 5, 6 стор. 36 впр. 1, 2, 3, 4

стор. 37. впр. 1, 2, 3, 4, 5, 6

стор. 39. впр. 1,2

Work book: стор. 28 впр. 1,2, 3

стор. 30 впр. 1,2, 3

стор. 28 впр. 1,2, 3, 4

ІІ група (вч. Кучай М.В.): повторювати правила, лексику;

окрему лексику з текстів; завершити проект про місто та оформити (або фото з інтернету, або малюнок) індивідуально)

Інформатика ( І і ІІ групи): § 17-18 читати та виписати означення (конспект); https://learningapps.org/view9545651

Кiлькiсть переглядiв: 549