2014-03-25
- Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності учнів у підвищенні рівня якості знань.
- Експериментальна діяльність у школі.
Педрада виявилась справжньою педагогічною вітальнею, тому що на неї завітали:
- вчителі, що атестуються, з власними портфоліами та методичними кейсами;
- вчителі, що працюють в мультипрофільних класах, з роздумами, враженнями і побажаннями;
- вчителі, що читають новий предмет «Розвиток мислення» в 1 класах, з ідеями на майбутнє;
- вчителі, що викладають математику в початкових класах з програмою «Росток», з новими перспективами;
- Степанюк Катерина, учениця 11-А класу, яка розповіла про форми контролю, що подобаються її однокласникам, такі, як: колоквіум, ейдос-конспект, печа-куча, буктрейлери та ін. (приємно, що учні вільно володіють такими педагогічними термінами, отже, такі види контролю – в системі роботи наших вчителів);
- Кузьменко Юлія, учениця мультипрофільного 10-А класу, прочитала свої вірші зі збірки «Я мрію сказати «Люблю!» (ця збірка віршів бере участь у районному літературному конкурсі «Діамантові зерна») та ін.
До педради було підготовлено виставку методичних портфоліо та наробок вчителів та учнів школи.
«Не бійтеся рости повільно, бійтеся залишатися незмінними!», - таке побажання висловила директор школи Гондюл Ірина Леонідівна всім вчителям та учням.