Методичне інтерв’ю середи…

2021-12-01

/Files/images/001 Нннтттв.jpg

На цей тиждень нами було заплановано роботу фокус-групи з теми: «Ефективність організації самоосвітньої діяльності педагогів». До фокус-групи входили члени адміністрації закладу. Було вирішено взяти інтерв’ю у вчителів щодо того, ЯК вони організовують свою самоосвітню роботу, над якою темою працюють.

Що сказати про підсумки? ІНТЕРВ’Ю ВДАЛИСЯ))) Вчителі були відвертими у своїх відповідях, щиро на них відповідали.

Серед запитань були наступні:

- Яка у Вас була ПЕРША думка, коли Ви прочитали повідомлення, що у вчителів буде брати інтерв’ю адміністрація школи?

- Що вже Вами ЗРОБЛЕНО в рамках самоосвітньої діяльності?

- У вас буває таке, що ви вранці прокидаєтесь і розумієте, що НЕ ХОЧЕТЕ йти на роботу?

- Можливо, є тема в освіті, яка будоражить Вас, яка примушує Вас шукати відповіді?

- Чи потрібно, працюючи у школі, додатково розвиватися? Чи ну його, достатньо у вузу?

- А втому відчуваєте від саморозвитку, коли самі плануєте його?

- Який інсайт Ви спіймали працюючи над своє темою самоосвіти?

- Чи було у вас таке, що обравши тему самоосвіти на рік, Ви бачите, що саме ЦЬОГО року вона є неактуальною? Якщо так, то що Ви робили в цьому випадку?

- Якщо чесно, скільки часу Ви інвестували за ці три місяці в цьому навчальному році в більше розуміння своє теми самоосвіти?

- Що у вас зараз в пріоритеті: мрії, бажання або професійні цілі? та ін.

Відповіді вчителів ДИВУВАЛИ!

«18 год я думаю про роботу, 70% з них позитивні» (Ярмоленко Марія), «Ідеєю про проведення інтерв’ю була приємно здивована, ніколи такого ще в нашій школі не будо» (Ткаченко Вероніка), «Щоб педагогу зараз бути в тренді, йому потрібно самому розвиватися, самому рости» (Черненко Тетяна), «Не буває такого, що мені вранці не хочеться йти на роботу. Мотивує цікавість до своєї професії.» (Романенко Аліна), «Хочу вирости в питанні управління поведінкою дітей з метою спрямування її в ефективне русло» (Звощик Влада), «Чим більший вік, тим більше потрібно вчитися» (Осьмак Олена), «Досвід – це завжди позитивна якість людини» (Ісаєнко Світлана), «Переглядаючи вебінари, я обираю для себе прийоми, які розвивають творчий підхід у дітей» (Хоменко Валентина), «На 85-90% атмосфера у нашому закладі освіти мене надихає і не дає «заржавіти» (Гревнєва Світлана), «У мене наразі в пріоритеті професійні цілі, тому що я хочу бути хорошим вчителем» (Роженко Інна), «Вважаю себе нетхненною вчителькою на 80-90%. Працюю над темою: «Як мотивувати дітей робити домашні завдання?» (Сулима Валентина), «Щоб бути щасливим вчителем, мені не вистачає можливості побути на роботі в тиші. Тому що мене саме це наповнює. Але я щаслива людина, тому турбуюся про створення комфортних умов не тільки для себе, а й і для учнів.» (Хаустова Ольга), «Мені пощастило в моїй професійній діяльності, тому що я легко знаходжу спільну мову з дітьми» (Дмитренко Ірина), «Позитиву в моїй роботі додають результати учнів» (Мисовська Оксана), «Впроваджую навчальний онлайн - тул Active Teach для покращення рівня засвоєння лексичного і граматичного матеріалу як основи для складання власного портфоліо» (Алієва Оксана), «У мене немає вигорання, тому що я постійно розвиваюся, читаю, люблю слухати виступи Тетяни Чернігівської» (Дюдіна Олена) і т.д.

Щиро вдячні ВСІМ, хто погодився надати інтерв’ю))) Нехай все, що Ви робите, шановні вчителі, зігріває Ваше серце і серця Ваших учнів! Не зупиняйтеся на досягнутому!!!

Кiлькiсть переглядiв: 18