№ п/п | Назва заходу | Термін виконання | Цільова аудиторія | Відповідальні |
Інформаційно-профілактичні заходи |
1. | Консультація для вчителів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» | вересень | Класні керівники | Психолог Новик А.С. |
2. | Інформаційні хвилинки серед учнів на правову тематику «Булінг. Застереження, покарання» | жовтень | Учні 5-9 кл. | Класні керівники 5-9 кл. |
3. | Перегляд та обговорення мультфільму: «Жив собі Чорний кіт» | жовтень | Учні 1-4 класів | Класні керівники 1-4 класів |
4. | Ділова гра «Права дітей в Україні» | жовтень | Учні 9-х класів | Педагог-організатор, Вчителі правознавства |
5. | Школа безпеки «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» | листопад | Учні 5-9 класів | Класні керівники |
6. | Міні-тренінг «Вчимось безпечній поведінці в інтернеті» | листопад | Учні 6-9 класів | Вчителі інформатики |
7. | Тренінг «Протидія булінгу у дитячому середовищі» | листопад | Учні 1-9 класів, вчителі | Соціальний педагог Тимошенко В.В. |
8. | Марафон добрих справ | листопад | Учні 1-9 класів, вчителі | Педагог-організатор |
9. | Дебати між учнями «Що таке толерантність» | листопад | Учні 8-9 класів | Вчителі правознавства |
10. | Круглий стіл «Толерантність, як метод мирного розв’язання конфлікту» | листопад | Учнівський парламент | Педагог-організатор |
11. | Заходи до «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | Учні 1-9 кл., вчителі | ЗНВР Мотова М.С., Педагог-організатор, психолог, соціальний педагог, вчителі |
12. | Заняття з елементами тренінгу «Агресія: способи її прояву, причини та наслідки» | грудень | 7-9 класи | Психолог |
13. | Бесіда: «Ненасильницьке спілкування. Як бути почутим» | грудень | 3-4 класи | Психолог |
14. | Художня галерея «Скажемо булінгу – НІ!» | грудень | 1-9 класи | Класні керівники |
15. | Стартап «Ви і я різні – тим і ДИВОвижні» | грудень | 2-9 класи | Педагог-організатор |
16. | Перегляд та обговорення мультфільму: «Не ображай друзів» | січень | 2-4 класи | Класні керівники |
17. | Ситуативно-рольова гра для учнів: «Агресія в інтернеті» | січень | 7-8 класи | Соціальний педагог |
18. | Перегляд відео-ролику «Медіація – крок до примирення» | січень | 9 класи | Психолог |
19. | Години спілкування: «Повага та толерантність-основа дружнього спілкування» | лютий | 6-9 класи | Класні керівники |
20. | Бесіда «Гідність людини» | лютий | 5-8 класи | Вчителі історії |
21. | Обговорення: «Яким має бути справжній друг...» | березень | 1-4 класи | Класні керівники |
22. | Анонімне опитування з метою виявлення проявів насильства | березень | 1-9 класи | Психолог, соціальний педагог |
23. | Тематична відеопрезентація «Все про кібербулінг». | березень | 8-9 класи | Шкільний парламент |
24. | Бесіда «Гендерна рівність» | квітень | 7-9 класи | Соціальний педагог |
25. | Дружній флешмоб | травень | Учасники освітнього процесу | Педагог-організатор |
26. | Малюнкотерапія «Щаслива сім'я без насильства» | травень | 1-4 класи | Класні керівники |
27. | Консультації для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Протягом року | Вчителі-предметники, класні керівники | Психолог |
28. | Робота «Скриньки довіри» | Протягом року | Всі учасники освітнього процесу | Адміністрація школи |
29. | Інформаційна робота через інтернет сторінки | Протягом року | Всі учасники освітнього процесу | ЗНВР Мотова М.С., Психолог |
Робота з батьками |
1. | Консультації: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) | Вересень-грудень | Батьки учасників освітнього процесу | Психолог |
2. | Креативний діалог з батьками у закритій групі ФБ «Територія батьків СЗШ № 158 м.Києва» на тему: «Безпека в інтернеті» | листопад | Батьки учасників освітнього процесу | Психолог |
3. | Поради для батьків «Довірливе спілкування як запорука безпечного дитинства» | грудень | Батьки учасників освітнього процесу | Класні керівники |
4. | Створення пам’яток для батьків щодо безпеки дітей в інтернеті: «Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок» | березень | Батьки учасників освітнього процесу | Психолог, соціальний педагог |
5. | Індивідуальні консультації для учнів і батьків із проблеми попередження булінгу вдома та в освітньому середовищі | Протягом року | Учні, батьки | Психолог |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
1. | Оновлення інформації щодо протидії булінгу | вересень | | ЗНВР Мотова М.С. |
2. | «Круглий стіл» для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в закладі» | січень | | Адміністрація закладу, педагогічні працівники |
3. | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | | Адміністрація закладу, педагогічні працівники |
4. | Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах | Протягом року | | Психолог, соціальний педагог, класні керівники |