План заходів щодо профілактики булінгу

2022-2023 н.р.

№ п/п Назва заходу Термін виконання Цільова аудиторія Відповідальні
Інформаційно-профілактичні заходи
1. Консультація для вчителів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» вересень Класні керівники Психолог Новик А.С.
2. Інформаційні хвилинки серед учнів на правову тематику «Булінг. Застереження, покарання» жовтень Учні 5-9 кл. Класні керівники 5-9 кл.
3. Перегляд та обговорення мультфільму: «Жив собі Чорний кіт» жовтень Учні 1-4 класів Класні керівники 1-4 класів
4. Ділова гра «Права дітей в Україні» жовтень Учні 9-х класів Педагог-організатор, Вчителі правознавства
5. Школа безпеки «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» листопад Учні 5-9 класів Класні керівники
6. Міні-тренінг «Вчимось безпечній поведінці в інтернеті» листопад Учні 6-9 класів Вчителі інформатики
7. Тренінг «Протидія булінгу у дитячому середовищі» листопад Учні 1-9 класів, вчителі Соціальний педагог Тимошенко В.В.
8. Марафон добрих справ листопад Учні 1-9 класів, вчителі Педагог-організатор
9. Дебати між учнями «Що таке толерантність» листопад Учні 8-9 класів Вчителі правознавства
10. Круглий стіл «Толерантність, як метод мирного розв’язання конфлікту» листопад Учнівський парламент Педагог-організатор
11. Заходи до «16 днів проти насильства» Листопад-грудень Учні 1-9 кл., вчителі ЗНВР Мотова М.С., Педагог-організатор, психолог, соціальний педагог, вчителі
12. Заняття з елементами тренінгу «Агресія: способи її прояву, причини та наслідки» грудень 7-9 класи Психолог
13. Бесіда: «Ненасильницьке спілкування. Як бути почутим» грудень 3-4 класи Психолог
14. Художня галерея «Скажемо булінгу – НІ!» грудень 1-9 класи Класні керівники
15. Стартап «Ви і я різні – тим і ДИВОвижні» грудень 2-9 класи Педагог-організатор
16. Перегляд та обговорення мультфільму: «Не ображай друзів» січень 2-4 класи Класні керівники
17. Ситуативно-рольова гра для учнів: «Агресія в інтернеті» січень 7-8 класи Соціальний педагог
18. Перегляд відео-ролику «Медіація – крок до примирення» січень 9 класи Психолог
19. Години спілкування: «Повага та толерантність-основа дружнього спілкування» лютий 6-9 класи Класні керівники
20. Бесіда «Гідність людини» лютий 5-8 класи Вчителі історії
21. Обговорення: «Яким має бути справжній друг...» березень 1-4 класи Класні керівники
22. Анонімне опитування з метою виявлення проявів насильства березень 1-9 класи Психолог, соціальний педагог
23. Тематична відеопрезентація «Все про кібербулінг». березень 8-9 класи Шкільний парламент
24. Бесіда «Гендерна рівність» квітень 7-9 класи Соціальний педагог
25. Дружній флешмоб травень Учасники освітнього процесу Педагог-організатор
26. Малюнкотерапія «Щаслива сім'я без насильства» травень 1-4 класи Класні керівники
27. Консультації для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Протягом року Вчителі-предметники, класні керівники Психолог
28. Робота «Скриньки довіри» Протягом року Всі учасники освітнього процесу Адміністрація школи
29. Інформаційна робота через інтернет сторінки Протягом року Всі учасники освітнього процесу ЗНВР Мотова М.С., Психолог
Робота з батьками
1. Консультації: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) Вересень-грудень Батьки учасників освітнього процесу Психолог
2. Креативний діалог з батьками у закритій групі ФБ «Територія батьків СЗШ № 158 м.Києва» на тему: «Безпека в інтернеті» листопад Батьки учасників освітнього процесу Психолог
3. Поради для батьків «Довірливе спілкування як запорука безпечного дитинства» грудень Батьки учасників освітнього процесу Класні керівники
4. Створення пам’яток для батьків щодо безпеки дітей в інтернеті: «Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок» березень Батьки учасників освітнього процесу Психолог, соціальний педагог
5. Індивідуальні консультації для учнів і батьків із проблеми попередження булінгу вдома та в освітньому середовищі Протягом року Учні, батьки Психолог
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти
1. Оновлення інформації щодо протидії булінгу вересень ЗНВР Мотова М.С.
2. «Круглий стіл» для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в закладі» січень Адміністрація закладу, педагогічні працівники
3. Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності 2 рази на рік Адміністрація закладу, педагогічні працівники
4. Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах Протягом року Психолог, соціальний педагог, класні керівники
Кiлькiсть переглядiв: 44