Робота учнівського самоврядування у 2018-2019 н.р.

Протягом багатьох років наша школа не просто існує, а живе цікавим життям, невпинно розвивається, прагне у майбутнє. В школі розроблено чітку стратегію створення виховної системи, визначено основні шляхи її становлення, що впроваджується через учнівське самоврядування.

До шкільного парламенту обираються творчі, здібні, ініціативні учні, які користуються авторитетом серед своїх однолітків. Діяльність парламенту різноманітна і насичена. У центрі його уваги кожна ділянка роботи: чи то олімпіади, предметні тижні, родинні свята, чи то спортивні змагання чи інші виховні заходи, які проводяться за участі членів самоврядування.

Головне, що до всіх справ залучається все більше учнів і це дає їм змогу виявити свою позицію, свій талант у конкретному ділі і, звичайно ж, формує почуття відповідальності за доручену справу. Наші школярі потребують практичних навичок управлінської діяльності, вміння самостійно вирішувати більшість питань їхнього колективного життя.

Мета учнівського самоврядування – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму. Президент шкільного парламенту – Степанюк Олександр (10-А кл.).

За участі шкільного парламенту були реалізовані такі творчі проекти:

- «Танцюють всі»;

- створення фотозон «8 Березня», до Дня Вчителя та ін;

- Новорічні ранки;

- День інформації до Дня Соборності України ;

- Свято 8 Березня в формі конкурсу «Містер школи»;

- Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» (3-11 кл.);

- участь у районних заходах представників ШП;

- участь у районному Дні самоврядування;

- День учнівського самоврядування;

- День Св. Валентина;

- Модний тиждень;

- Конкурс «Чемпіон зі збору макулатури» (двічі на рік);

- Прийом дітей у 1 класи;

- участь у Святі для першокласників;

- «Київський вальс»;

- КВН;

- Загальношкільні учнівські конференції.

Отож, робота шкільного парламенту у нашій школі налагоджена досить добре. Є надбання і помилки, з якими приходить досвід. Закладено підвалини великої справи – залучення учнів до участі у шкільних справах, частково, у справах міста, району. Протягом 2018-2019 н. р. органи учнівського самоврядування, справлялися зі своєю роботою. Більшість учнів школи із задоволенням брали учать в учнівському самоврядуванні, в організації колективних творчих справ. Учні вчилися бути ініціативними, відстоювати власну думку, формувати активну громадянську позицію .

Кiлькiсть переглядiв: 215