Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Новини
- РЕПОРТАЖ З ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ НА ТЕМУ: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття»
РЕПОРТАЖ З ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ НА ТЕМУ: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття»
2014-12-29
Будь-які перетворення, що відбуваються в сучасній школі, знаходяться в прямій залежності від рівня професійно-педагогічної компетентності вчителів, їх особистісних якостей, а також від рівня розвитку мотиваційно-ціннісної орієнтації на професію «педагог», тому постає питання про необхідність розвитку професійної компетентності педагога, його майстерності, розвитку професійно-ціннісних орієнтацій і якостей, творчого стилю мислення, освоєння сучасних педагогічних технологій. Вершиною педагогічної майстерності в умовах особистісно-орієнтованої освіти є оволодіння педагогом інноваційними технологіями педагогічної підтримки і супроводу дитячої індивідуальності в освітньому процесі.
З метою підвищення рівня професійно-педагогічної компетентності вчителів 29 грудня 2014 року в школі було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття».
Впродовж засідання були розглянуті наступні питання:
1. Педагогічне спілкування як форма прояву комунікації у навчально-виховному процесі.
2. Емпатійне спілкування вчителя з учнем.
3. Моделі спілкування за В. Кан-Каликом.
4. Учнівський щоденник як додаткова форма комунікації «Від лінійки до клітинки видно всі мої оцінки».
5. Професійна рефлексія вчителя.
6. Інноваційний метод комунікації - коучинг.
Педагогічний колектив прийшов до спільної думки про те, що спілкування - багаторівневий процес. І чим більше рівнів комунікації задіяно в контакті, тим він ефективніше.
Також у вчителів була змога отримати інформацію про коучинг як інноваційний метод комунікації, при якому педагог не дає вказівок, не радить, не вирішує чужі проблеми, а надає можливість учням самостійно мислити і діяти або ж створює умови, в яких учнівський колектив буде досягати успіху, створює взаєморозуміння, ставить ефективні питання і конструктивно будує зворотній зв‘язок.
Кiлькiсть переглядiв: 148