• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • РЕПОРТАЖ З ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ НА ТЕМУ: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття»

РЕПОРТАЖ З ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ НА ТЕМУ: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття»

2014-12-29

/Files/images/01 Педрада 29.12.1.JPG

Будь-які перетворення, що відбуваються в сучасній школі, знаходяться в прямій залежності від рівня професійно-педагогічної компетентності вчителів, їх особистісних якостей, а також від рівня розвитку мотиваційно-ціннісної орієнтації на професію «педагог», тому постає питання про необхідність розвитку професійної компетентності педагога, його майстерності, розвитку професійно-ціннісних орієнтацій і якостей, творчого стилю мислення, освоєння сучасних педагогічних технологій. Вершиною педагогічної майстерності в умовах особистісно-орієнтованої освіти є оволодіння педагогом інноваційними технологіями педагогічної підтримки і супроводу дитячої індивідуальності в освітньому процесі.

/Files/images/01 Педрада 29.12.2.JPG

З метою підвищення рівня професійно-педагогічної компетентності вчителів 29 грудня 2014 року в школі було проведено засідання педагогічної ради на тему: «Ефективне використання комунікативних технологій у навчально-виховному процесі для формування в учнів навичок 21 століття».

/Files/images/01 Педрада 29.12.3.JPG

Впродовж засідання були розглянуті наступні питання:

1. Педагогічне спілкування як форма прояву комунікації у навчально-виховному процесі.

2. Емпатійне спілкування вчителя з учнем.

3. Моделі спілкування за В. Кан-Каликом.

4. Учнівський щоденник як додаткова форма комунікації «Від лінійки до клітинки видно всі мої оцінки».

5. Професійна рефлексія вчителя.

6. Інноваційний метод комунікації - коучинг.

/Files/images/01 Педрада 29.12.4.JPG

Педагогічний колектив прийшов до спільної думки про те, що спілкування - багаторівневий процес. І чим більше рівнів комунікації задіяно в контакті, тим він ефективніше.

Також у вчителів була змога отримати інформацію про коучинг як інноваційний метод комунікації, при якому педагог не дає вказівок, не радить, не вирішує чужі проблеми, а надає можливість учням самостійно мислити і діяти або ж створює умови, в яких учнівський колектив буде досягати успіху, створює взаєморозуміння, ставить ефективні питання і конструктивно будує зворотній зв‘язок.

Кiлькiсть переглядiв: 73