• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Як перетворити батьків та дітей на фанатів школи?

Як перетворити батьків та дітей на фанатів школи?

2018-09-19

/Files/images/001 Сервіс 2.jpg

Відповідь на це запитання директор школи Гондюл Ірина Леонідівна дізналася на workshop 19 вересня 2018 р. в навчальному центрі «JAMM».

Приємно було усвідомити директору те, що в школі вже давно всі працюють над тим, щоб перетворити батьків та дітей на фанатів нашого закладу)))

Тренер workshop - Пола Тернер (Paula Turner), старший бізнес-консультант американської компанії Чік-Філе (Chick-fil-A) познайомила всіх зі стратегією сервісу в компанії Чік-Філе, з сервісом “другої милі”, емоційним контактом, позначила способи підвищення рівня сервісу у школі. Тобто було закладено основу та фундамент для розвитку сервісу в закладах освіти.

А якщо корні та стовбур міцний, то не потрібно хвилюватися про гілки, що розгойдуються на вітрі.

Приємно здивували подарунки, можливість поділитися досвідом та атмосфера, що панувала в навчальному центрі.

Щиро вдячна Полі Тернер та організаторам заходу)))

#СяйтеЯскравоЗараз!

Кiлькiсть переглядiв: 57