• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Участь школи в апробації комплексної профорієнтаційної діагностичної програми для старшокласників «Абітурієнт»

Участь школи в апробації комплексної профорієнтаційної діагностичної програми для старшокласників «Абітурієнт»

2016-09-09

/Files/images/01 Нар 1.jpg

9 вересня 2016 р. в Міністерстві освіти і науки України відбулася нарада з педагогами, директорами, заступниками директорів, психологами загальноосвітніх навчальних закладів щодо організації апробації комплексної профорієнтаційної діагностичної програми для старшокласників «Абітурієнт» (далі КПД «Абітурієнт»). До програми включено 12 шкіл Черкаської, Київських областей та м. Києва, в тому числі, і наш навчальний заклад. Від СЗШ №158 м. Києва на нараді була присутня заступник директора з навчально-виховної роботи Долотова Ірина Євгенівна./Files/images/01 Нар 2.jpg

Учасник наради Чубатенко Олександр Миколайович, радник Міністра освіти і науки, розповів про стратегічну необхідність впровадження системи профорієнтаційного тестування старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів.

Олександр Миколайович зазначив, що кожна дитина має іскру Божу, тому безталанних дітей не буває. Програма «Абітурієнт» - єдина платформа, в основу якої покладено загальновизнані тести.

Бєльська Наталія Анатолієвна, автор системи КПД «Абітурієнт», співробітник Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України та Перцев Михайло Анатолійович, співавтор системи КПД «Абітурієнт», директор ТОВ «Клевердіа» розповіли усім присутнім про зміст КПД «Абітурієнт», назвали провідні фактори, основні завдання програми та ін.

КПД «Абітурієнт» розроблена для учнів 11 класів.

КПД «Абітурієнт» - це автоматизована (комп’ютеризована) діагностична система, призначенням якої є науково (математично) обгрунтований достовірний прогноз навчальної та професійної успішності особистості в різних видах діяльності.

За результатами психологічного обстеження автоматично генерується повний звіт 16-18 сторінок, що включає:

- детальний опис результатів, інтерпретацію кожного психологічного показника в кожному тесті;

- видачу заключного резюме, що містить прогноз потенційної навчальної та професійної успішності, а також конкретні рекомендації щодо вибору професії ( профілю навчання)

Участь у тестуванні є добровільною.

«Результати апробації будуть проаналізовані та винесені на розгляд Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства для прийняття рішення щодо подальшого застосування програми «Абітурієнт» у загальноосвітніх навчальних закладах України», - повідомив директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрій Кононенко.

Кiлькiсть переглядiв: 139